Fogszabályozásom története

22 évesen arra az elhatározásra jutottam, hogy bevállalom a fogszabályzót a jövőbeli szép mosolyom érdekében. Az eseményeket, fejlődést ebben a blogban osztom meg.

Utolsó kommentek

Ismét jelentkezem. Látványosan javult a fogazatom az utóbbi hónapokban, és bizony látom értelmét. Bár még mindig nincs teljesen sorban a dolog, de már egy kicsit merek mosolyogni/nevetni. Lassan talán már csajozni is :D

Gondoltam feltöltök pár képet a változásokról. Kezdem az augusztusi képekkel:

2 hónap utáni eredményem...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Itt még látható egy elég keskeny rés a két metszőfogam között, ami mostanra eltűnt! Nincs többé! :D

 

És akkor hogy állunk most?

 

Három hónap utáni eredmény:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

Így már csak az Öcsit (kismetsző) kell beállítani a sorba és kiveszik a harapásemelőt. Hurrá! :D

Egyébként már nagyon az agyamra megy. Folyamatosan feltöri a nyelvem. Múltkor egy afta is nőtt rá, szerencsére faszán lekezeltem. Így állok most. Hétfőn felhívom a doktornőt, hátha tud a héten fogadni, talán már ráköti a sorra Öcsit és egy hónap múlva megszűnik a keresztharapásom. és akkor leveszi a harapásemelőt. Remélem. :D

Címkék: nyelv fogszabályzó előtte utána változások afta

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szabalyosfog.blog.hu/api/trackback/id/tr442288634

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fog Szabi · http://szabalyosfog.blog.hu 2010.09.12. 11:47:35

Az utolsó képen látod azt a fogat ami nincs benn a sorban?

Az alsó fogsorom illeszkedik a felső fogsorom mögé, viszont az az egy fog annyira kiáll, hogy amikor összeharapok, akkor az alsó fogsorom mögött van.

Nem tudom ez érthető-e így. :)

Sam Heali 2011.01.07. 00:48:14

Szia! Én érdekesen figyelem azokat amiket írsz. Én már 2 éve jelentkeztem fogszabályozásra ugyan is itt Szombathelyen ilyen lassan megy az SZTK-ban és hatalmas a váró lista. Eljutottunk addig, hogy röntgen és levette a mintákat. Eddig semmi rossz nem volt.
Előre megmondta, hogy ki kell húzni előröl számítva a 4.-et és a másik oldalon is a 4.-et._. elég durva lesz de hát bevállaltam mert szerintem megéri.
Mondta nekem amikor utoljára voltam ez volt tavaly szeptemberbe 15.-e körül, hogy kell harapás emelő :O
néztem interneten, hogy vannak ilyen műanyag alapúak, mert vannak olyan emberek akik csikorgatják éjszak a fogukat meg hasonlók
meg van az ami a te szádban van a Quad Helix
nos nekem 27.-én és 28.-án mennem kell és felteszi félévre azt a készüléket és utána foghúzásom lesz:/
már nagyon túl akarok lenni rajta:/
és akkor utána kell felhelyezni a fogszabályozót.
egyébként meg tök jó, hogy ilyet vezetsz és igényes vagy először azt hittem lány ír ilyeneket mert ők valljuk be többet foglalkoznak magukkal de amikor megláttam, hogy "lehet már csajozni is merek" akkor felnevettem egy kicsit. na mindegy csak ennyit szerettem volna. szia
és sok szerencsét a továbbiakban
süti beállítások módosítása