Fogszabályozásom története

22 évesen arra az elhatározásra jutottam, hogy bevállalom a fogszabályzót a jövőbeli szép mosolyom érdekében. Az eseményeket, fejlődést ebben a blogban osztom meg.

Utolsó kommentek

Mivel én már túl vagyok a fogszabályozáson, saját tapasztalataimat már leírtam, és sok levelet kaptam, amiben leírjátok mennyi erőt adott a blog Nektek (és ez nagyon jól esik, köszi), arra gondoltam, mások is írhatnának bejegyzéseket.

Mivel egyikünknek sem egyforma a kesze-kusza foga, mindenkiét más-más megoldással lehet rendbe rakni, bővíthetnénk a "Tudás/Tapasztalat/Élmény-tárat, és Ti is leírhatnátok, a saját fogszabályozásotok történetét.

Mindegy, hogy 2 éve volt fogszabályzód, vagy épp a szabályozási folyamat végén állsz, esetleg csak gondolkodsz, hogy belevágj. Ha érdekel a lehetőség, dobj egy e-mailt a fogszabalyozo kukac gmail.com címre és küldök egy meghívót, amellyel belépve te is írhatsz bejegyzéseket a blogba.

Nem kell naponta, vagy hetente írogatni, elég havonta egyet, vagy kéthavonta (én sem vittem túlzásba).

Mégis miért ajánlom ezt fel? Azért mert annyi pozitív levelet kapok, hogy úgy gondolom kár lenne veszni hagyni a blogot, és mivel én már túl vagyok a dolgon, maximum fogszabályozással kapcsolatos cikkeket tudnék itt megosztani, amit bárki megtalálhat egy kis guglizással. Viszont aki olvassa a blogot annak kézzelfogható eredményekre van szüksége, első kézből származó tapasztalatokra, beszámolókra.

Szóval, ha bárki úgy érzi, várom a jelentkezését a fenti email címen nemtől és kortól függetlenül.

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szabalyosfog.blog.hu/api/trackback/id/tr833169768

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tamara Cseri 2015.09.09. 13:02:06

Üdv!
Írtam neked emailt is a megadott címre, várom válaszod. Annyit hozzátennék, hogy néhány élménnyel tudom gazdagítani a blogod, így ha kapok hozzáférést, szívesen folytatnám az írást. Tegnap délután tették fel, de ma már alsó hangon hat ember turkált a számba, ugyanis a nyelvem totál beleakadt a bal alsó tubusomba. :D
Szívesen leírnám a hosszú, kalandos verziót!
süti beállítások módosítása