Fogszabályozásom története

22 évesen arra az elhatározásra jutottam, hogy bevállalom a fogszabályzót a jövőbeli szép mosolyom érdekében. Az eseményeket, fejlődést ebben a blogban osztom meg.

Utolsó kommentek

... és szégyellem magam, amiért hanyagoltam a blogot. Érkezett pár kedves komment ami arra ösztönzött, hogy folytassam a blogolást, mástnem egy két bejegyzés erejéig, amíg újra el nem száll az ihlet. :D

Nos, hát, mi történt velem január óta? Dobpergést kérek! Sorba rendeződtek a fogaim!

 

 

Jah... Le kerültek a hátsó fogaimról a kis bizbaszok, így csak a felső ívemen van fogszabályzó. Merek bátran mosolyogni, nem zavar már hogy rajta van, tök meg szoktam. Mondjuk amikor a mekiben tolom magamba a sok szart akkor gyakran ragad rajta hátul kaja maradék, amit nyelvvel kell leügyeskednem. De ez sem zavar, legalább edződik a nyelvem, aminek a későbbiekben nagy hasznát vehetem. ;)

Két hónapja azt mondta doktornéni, hogy nyáron levehetjük már. Szerintem ebből lesz nyár vége is, mivel betegség miatt két hetet csúszott a dolog, de sebaj. Mivel én kicsit sárgának találom a fogaim (aztán majd a képek alapján eldöntitek, hogy ti is annak találjátok-e, illetve, hogy nem kicsit, hanem nagyon), szükséges lesz egy fogfehérítés, illetve az alsó fogsoromban a két metsző fog még mindig bent hepajkodnak, azokkal is kezdeni kell majd valamit. de ettől úgy fosok, mintha kötelező lenne.

További terveim, bár nem tudom érdekel-e benneteket, azért kiírom magamból, hogy leadjak kb. 10 kilót a hurkáimból, majd építsek magamra szép izmokat. Ezt az egész dolgot a lifetilt blog ösztönözte, érdemes olvasgatni. Minden féle sallangtól, csoda szertől mentes írások a fogyásról, egészségről sportról. Szóval én is ez alapján kívánok fogyni egy 10est két hónap alatt. Kiegészítő információ: 180 cm vagyok és  84 kiló. Reggelente 83, gumi nélkül 82 (;D). Ez a tömeg tartalmaz engem, pár kiló izmot és egy kicsivel több zsírt.
Ha esetleg igény mutatkozik rá, erről is fogok egy blogot indítani, ám ott akkor napi bejegyzések lesznek.

 

És akkor a képek. Pár nap múlva lesz egy éves a dolog, tehát így állunk most. (Teljes mérethez Firefoxban: jobb klikk - kép megjelenítése)

 

 

 

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szabalyosfog.blog.hu/api/trackback/id/tr32936555

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kenan 2011.05.27. 19:39:22

Gyönyörűek lettek a fogaid! :D És mindez egy év alatt? :D Ez hihetetlen! :D

Fog Szabi · http://szabalyosfog.blog.hu 2011.05.27. 21:08:47

@Kenan: Köszi. jaja egy év alatt. Ma ahogy visszaolvastam miket írogattam, én is elcsodálkoztam, hogy baaaazdmeg. :D

Képes voltam 22 évig így élni... Na jó nincs annyi, mert a tejfogaim rendben voltak. :)

Kenan 2011.05.27. 21:10:25

Ez komolyan.. Hihetetlen! Rohadt hasznos egy dolog ez a fogszabályzó :D

idemitirjak 2011.05.28. 18:37:01

segitened kell... én ezt nembirom utálom az egész hülye szart és tapasztalatok nélkül semmire se megyek.. kérhetek egy email címet?
süti beállítások módosítása