Fogszabályozásom története

22 évesen arra az elhatározásra jutottam, hogy bevállalom a fogszabályzót a jövőbeli szép mosolyom érdekében. Az eseményeket, fejlődést ebben a blogban osztom meg.

Utolsó kommentek

Egyre kevésbé zavar a dolog, bár még érzékeny és továbbra sem tudok beszélni. A legkellemetlenebb, hogy a beszédhibám miatt valószínűleg sok nyári program meghiúsul. Nem akarok úgy elmenni mondjuk buliba, hogy ha hozzámszólnak csak pöszén és bután tudjak válaszolni.

Még nem telt el egy hét sem, de már várom, hogy a harapás emelő lekerüljön, mert K#RVÁRA KIBASZOTTUL ZAVAR! És akkor még finoman fogalmaztam. Egyébként, ha valakinek volt, vagy van harapásemelője, megírhatná kommentben, hogy hozzá tudott-e szokni a nyelve és tudott-e egy idő után rendesen beszélni. És mennyi időbe telt mindez?

A napokban feltöltöm a képeket is, amiket a fogszabályzó felrakása után készítettem. Jelzem: Nem lesz valami szép látvány. De hát ez lesz, amit ki kell javítani. :)

Címkék: kép harapásemelő

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szabalyosfog.blog.hu/api/trackback/id/tr252060719

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tímea Lugosi 2015.04.21. 14:31:35

Ez a harapásemelő egy; undorító gusztustalan hányadék. Legalább beszélni, vagy enni lehetne tőle, de neeemm... Nem tudom elképzelni, hogy ezt a pár hónapot, hogyan lehet túlélni :D

(De neked minden elismerésem, és sokat segítettél ezekkel.. hogy ne adjam fel :) )

Tamara Cseri 2015.09.09. 13:05:30

@Tímea Lugosi: Én is kaptam harapásemelőt, pontosabban két ragasztógumót a hátsó fogaimra. Nem kényelmes, de így hogy nem tudom összecsukni a fogaimat, nem nyomják egymást és nem is fájnak. Beszélni is tudok vele, akinek nem mondtam, hogy feltették, észre se vette, hogy fent van. Kitartást Neked!

morazzz 2015.10.08. 19:01:02

@Tamara Cseri: Hogy tudtad megszokni a harapásemelőt? Mennyi idő után tudtál szilárdabb ételeket enni?

morazzz 2015.10.08. 19:01:47

@Tamara Cseri: Hogy tudtad megszokni a harapásemelőt? Mennyi idő után tudtál szilárdabb ételeket enni?

Tamara Cseri 2015.10.09. 09:06:36

Mivel csikorgattam előtte a fogaim, így megváltás volt, hogy most erre nem vagyok képes. :D Egy hétig csak szopogattam a kajákat, de most négy hét után is kerülök mindent ami rágós. pl nem szívesen eszem vizes zsemlét, kenyérhéjat, ami kemény kerülöm pl alma csak apróra vágva, műzlit megvárom míg megázik és csak lassan. Ez egy ilyen móka lesz :D Egyébként a harapásemelőnél engem kérdezett a doki h egyforma e és addig csiszoltattam vele, hogy szinte alig maradt valami :D
süti beállítások módosítása