Fogszabályozásom története

22 évesen arra az elhatározásra jutottam, hogy bevállalom a fogszabályzót a jövőbeli szép mosolyom érdekében. Az eseményeket, fejlődést ebben a blogban osztom meg.

Utolsó kommentek

Meg volt az első találkozásom a doktornővel a fogszabályzó feltétele óta. Boldogan megállapítottuk, hogy bizony látható változás. Igaz, én itthon nem láttam tükörből, de ahogy összehasonlítottuk a lenyomattal egyből látszott, hogy a metszők közötti rés kisebb lett és mintha a keresztharapás is javult volna egy nagyon kicsit.

Nem tudom, hogy a nagy melegtől, vagy az izgalomtól, de rettenetesen undorító módon leizzadtam a fogorvosi székben. Már szégyelltem magam, aztán miután távoztam egyből helyreállt a hőháztartásom. Nemvágom. Na mindegy. A harapásemelő még néhány hónapi fenn lesz. FUCK!

Megbeszéltem a doktornővel, hogy augusztusban szeretném kiműtetni a két alsó bölcsességfogam, még a félév kezdete előtt. Remélem sulikezdésre megtanulok normálisan beszélni. Vizsgaidőszakban még megoldottam, hogy keveset beszéltem a vizsgák előtt, de alapvetően sokat szoktam beszélgetni csoporttársakkal. No mindegy.

Ja, egyébként a dokinéni levette a harapásemelőt egy fertőtlenítés erejéig. Hát borzasztó volt, mintha egy óriási űr keletkezett volna a helyén, és olyan volt, mintha kivette volna vele együtt a két első fogam is. Rossz érzés volt. Én mostmár szerencsére a harapásemelő nélkül sem tudok normálisan beszélni. FUCK!

No ennyi mára, majd még jelentkezem. Csokesz!

Címkék: kontroll keresztharapás harapásemelő bölcsesség fog

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szabalyosfog.blog.hu/api/trackback/id/tr692119576

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása