Fogszabályozásom története

22 évesen arra az elhatározásra jutottam, hogy bevállalom a fogszabályzót a jövőbeli szép mosolyom érdekében. Az eseményeket, fejlődést ebben a blogban osztom meg.

Utolsó kommentek

2011. június 21.én, 1 év és 20 nap után a fogszabályzóm eltávolításra került!

Maga a levétel kb 30-40 perces procedúra volt. Azt hittem, sétagalopp lesz, de amikor tördelte le a doktornő a fogaimról a breketteket, azt hittem oda csinálok. Csak úgy spriccelt belőlem az izzadtság! Hah, az kemény volt, de szerencsére ez a része hamar megvolt. Utána következett a csiszolás, illetve a polírozás része. A felső fogsoromra belülre kaptam egy ilyen kis ívet (a képen nem az én fogsorom látható!):

Fogszabályzó belső sín korrektor

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ez akkor alkalmazzák, ha eredetileg a fogak nagyon keszekuszák voltak eredetileg. A doktornő azt mondta, ez benn maradhat évekig is, viszont kaptam éjszakára átlátszó sínt, amit 1-1,5 évig kell hordani esténként. Kezdetben azt gondoltam, ó hordani fogom én ezt nap közben is, ha itthon vagyok, de a LLLÓFASZT! Nagyon élvezem, hogy szabadok a fogaim, úgyhogy csak estére teszem be :D

Na szóval megszabadultam! Szabad ember vagyok. Illetve feltételes szabadlábon vagyok, mivel az éjszakait még hordanom kell.

És végül a végeredmény :

Szabályos fogak

 

 

Szabályos fogak

 

Címkék: fogszabályzó fogszabályzó levétele szabályos fogak fogszabályzó sín

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szabalyosfog.blog.hu/api/trackback/id/tr483020042

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kubica 2011.08.09. 14:04:22

Huhh, 'Szabi', pazar lett mosolyod :) Gratulálok!
Bevallom, február óta figyeltem a blogodat, amikor elhatároztam magam a szabályzás mellett, és jó látni, hogy a finisben ilyen szépek lettek a fogaid, ez bátorít ;)

Üdv!

Fog Szabi · http://szabalyosfog.blog.hu 2011.08.21. 23:26:01

Hello Kubica!
Hát igen, így, hogy látható az eredmény, már nem is emlékszem a kellemetlen részére :)
süti beállítások módosítása