Fogszabályozásom története

22 évesen arra az elhatározásra jutottam, hogy bevállalom a fogszabályzót a jövőbeli szép mosolyom érdekében. Az eseményeket, fejlődést ebben a blogban osztom meg.

Utolsó kommentek

Az utolsó jelentkezésem óta voltam egyszer állíttatni a fogszabályzón. Megint odaizzadtam a fogorvosiszékbe, pedig nem fájt egyáltalán. :D Talán nagyon meleg volt.

Mondta a doktornéni, hogy erősebb drótot (nem jut eszembe a neve) és rugót tesz fel, mert már bírja a fogam. Hát másnap azt hittem meghalok, annyira fájt. Szerencse, hogy pont mentem Balatonra barátokkal, így az alkohol elnyomta a fájdalmat. Következő nap már nem is éreztem semmit, viszont egyik napról a másikra láthatóan változott a fogsorom, szóval megérte. Juppé :D

Már várom a következő alkalmat, talán 1-2 hónapon belül a harapásemelő is lekerül. :)

Címkék: balaton

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szabalyosfog.blog.hu/api/trackback/id/tr722209621

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása