Fogszabályozásom története

22 évesen arra az elhatározásra jutottam, hogy bevállalom a fogszabályzót a jövőbeli szép mosolyom érdekében. Az eseményeket, fejlődést ebben a blogban osztom meg.

Utolsó kommentek

Mivel a doktornő beutalt röntgenre, újra el kellett mennem. Drága volt, de legalább szép volt az asszisztens csaj. :)

Hétfőn bementem a fogászati klinikára, de mondták, hogy bocs, a te orvosodtól nem fogadunk el beutalót. Illetve elfogadjuk, csak nem kapsz TB támogatást... Na szeggyetek hangyát! - gondoltam. De azt mondták 10 ezerért szívesen megcsinálják. Inkább nem. Utánajártam szülővárosomban hogyé van a röntgenfelvétel darabja, de otthon meg csak panorámát csinálnak. Na zsír, doktornénit felhív, hovalehetmennit megkérdez, ő megmondja, szuper. Pénteken volt időm elmenni, gondoltam én naivan, ha már beutalóval megyek csak TB támogatott dolog lesz (mániám ez a TB támogatás, hiába, pénzből él az ember, a diák meg főleg...), de nem az volt. Elég szép kis magánrendelő volt, kijött az őzikeszemű asszisztens (iwiw-en lecsekkoltam :D), hogy "ki vagy idegen?". Elmondtam a problémámat, majd pár perc múlva benn is voltunk a röntgen helységben. Nehezen állítgatta be a gépeket, mert az egyiknél az orrnyergem kellett egy kis műanyag valamihez támasztani, miközben 1-1 rögzített tartóvalamit dugtak a fülembe. Csakhogy a dolog nem jött össze, valamiért olyan szinten, hogy még a doktornő is be lett hívva, hogy nézze már meg, mert nem jó a gép. (itt jegyzem meg, hogy az előző alkalommal is ez volt a probléma, akkor is az orvosnak kellett beállítania). Nem szimmetrikusak a füleim, na! Lehet, hogy feltűnt nekik, de nem mondták ki. :D

Megcsinálták a felvételeket, mondták, hogy oké, a bölcsességfogakat ki kell majd szedni. ÁÁÁÁÁÁÁ! Hát ne már! Aztán mondták, hogy 8 ezer forintot fizetek. Igen, ez nekem drága volt! Végül mondták, hogy a felvételeket eljuttatják a doktornőmnek, és eljöttem.

Várom a további fejleményeket.

Címkék: röntgen asszisztens bölcsességfog tb támogatás

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szabalyosfog.blog.hu/api/trackback/id/tr531872197

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fogszabis 2010.04.06. 13:00:29

Hol vannak az új cikkek? >.<

fogszabis 2010.04.27. 16:47:17

nah, hogy állsz? van már fogszabid?

yoritomo 2010.05.24. 19:35:24

SZia Szabi!!:)

Na mizújs fogszabi-ügyben?:) Rég írtál, remélem csak azért, mert még szokatlan a szabid:)
1ébként én 7e Ft-ot fizettem tavaly egy panoráma+tele felvételért (Bp.), hát nem occsó, ja!
Az én foxim jól viselkedik, sőt a múltkor kaptam egy halvány ígéretet augusztusi levételre:D (akkor lesz a diplomaosztóm), már alig várom!!!!!:)
süti beállítások módosítása