Fogszabályozásom története

22 évesen arra az elhatározásra jutottam, hogy bevállalom a fogszabályzót a jövőbeli szép mosolyom érdekében. Az eseményeket, fejlődést ebben a blogban osztom meg.

Utolsó kommentek

Bocsánat, hogy nem jelentkeztem már két hónapja, de lelassultak a dolgok. Viszont ami jó hír: holnap végre felröffentik a fogszabályzóm! :)

2 hete voltam a doktornőnél, aki azt mondta húzás nélkül is megoldható, viszont alul a bölcsességfogakat minnél előbb ki kell majd húzni. Szóval nem kell húzni, elférnek a fogaim, de 1 mm még mindig hiányzik, amit úgy fog megoldani, hogy lepolírozza a fogaimat és így el fognak férni.

Egyébként csak a felső fogsoromra kerül majd fogszabályzó, méghozzá átlátszó porcelán (vagy kerámia, nem is tudom :) ) fém dróttal.

Na szóval holnap a nagy nap, nem izgultam mindaddig amíg valaki azt nem mondta, hogy nagyon fog fájni napokig a fogam. De hát valamit valamiért.

Ma egyébként voltam szeparáláson, 4 kis gumigyűrűt tettek a fogaim közé.

Címkék: szeparálás átlátszó fogszabályzó

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szabalyosfog.blog.hu/api/trackback/id/tr962046577

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fog Szabi · http://szabalyosfog.blog.hu 2010.05.31. 23:46:30

Ja, egyébként 135ezer forint lesz az ára.

fogszabis 2010.06.01. 15:50:31

Szia! Na, már nagyon vártam, hogy írj :D Gondolom már túl vagy a ragasztáson, szóval írd meg, hogy milyen volt!:D
Nekem már lassan egy hónapja fenn van, és nagyon szeretem! Nekem egyáltalán nem fájt, csak egy nagyon picit, de az kibírható volt. Most már gyakran azt se veszem észre, hogy a számban van. Nekem végül is fém lett, összesen az alsó-felső mindennel együtt 25500 Ft volt. [nem írtam el!] Ja, nekem szeparátor-gumijaim se voltak, így is felmentek a gyűrűk. A blogomban találhatsz képeket. Most fogok frisset feltenni szerdán a 4. hét alkalmából :)
süti beállítások módosítása