Fogszabályozásom története

22 évesen arra az elhatározásra jutottam, hogy bevállalom a fogszabályzót a jövőbeli szép mosolyom érdekében. Az eseményeket, fejlődést ebben a blogban osztom meg.

Utolsó kommentek

Friss bloghoz képest elég szép látogatottsággal büszkélkedhetek, ezért elgondolkodtam, hogy komolyabban kellene vennem a blogolást. Elterveztem, hogy nem csak magamról fogok írni, hanem ha találok érdekes cikket, információt a témában, akkor megírom azt is.

Szeretném, ha nem is napi szinten, de heti több alkalommal tudnék írni valami érdekes információt, valamint szeretnék egy kicsit egyedibb kinézetet is a blognak. Na ez nehezebb lesz már, mert nem nagyon értek a dizájnoláshoz. Na mindegy, valahogy majd csak lesz! :)

Szóval a lényeg, hogy látogassatok gyakran, kommenteljetek és küldjetek információkat tapasztalatokat e-mailben!

A következő bejegyzésben arról fogok írni, hogy ciki-e a fogszabályzó, vagy nem. Érdemes tehát visszanézni, hiszen a Ti véleményetekre is kíváncsi leszek! :)

Címkék: ciki fogszabályzó blog fogszabályozás blog

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szabalyosfog.blog.hu/api/trackback/id/tr41856202

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fogszabis 2010.03.23. 13:12:09

Jááá XD A sok látogatóban én is bűnös vagyok, tegnap vagy 6x nyitottam meg az oldalad:S

fogszabis 2010.03.23. 13:13:26

Mellesleg az enyémet senki nem olvassa:P Te reklámozod a sajátod, hogy sok látogatód van?:D
süti beállítások módosítása