Fogszabályozásom története

22 évesen arra az elhatározásra jutottam, hogy bevállalom a fogszabályzót a jövőbeli szép mosolyom érdekében. Az eseményeket, fejlődést ebben a blogban osztom meg.

Utolsó kommentek

Ugye el kell mennem röntgen felvételt csináltatni a fogaimról a fogszabályozás miatt. Kérdésem: kell-e időpontot kérni? Délután is lehet menni? TB támogatja?

Na jó, minden tapasztalat érdekel, szeretném minél hamarabb letudni. Köszönöm előre is a válaszokat, bár nem tudom, olvassa-e egyáltalán valaki a blogot :)

Címkék: röntgen fogaszbályozás tb támogatás

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szabalyosfog.blog.hu/api/trackback/id/tr481854735

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fogszabis 2010.03.21. 18:54:30

Nekem olvashattad a blogomban:D Én a dokinőmtől kaptam 1 beutalót, fel kell hívni a röntgenesbácsit, aki elkészíti a felvételeket. Ő ad egy időpontot, akkorra oda kell menni, és kb fél óra alatt kész van..:D

fogszabis 2010.03.21. 18:56:37

Ja, nem támogatja a TB, nekem 5E Ft volt panoráma+tele együtt. Megadom a telefonszámukat:
06302254260 Ez Soroksáron van.

Fog Szabi · http://szabalyosfog.blog.hu 2010.03.21. 21:44:07

Köszi az infókat, de nem arra élek :)
Nem szoktam MSN-ezni, már kinőttem belőle :)
süti beállítások módosítása