Fogszabályozásom története

22 évesen arra az elhatározásra jutottam, hogy bevállalom a fogszabályzót a jövőbeli szép mosolyom érdekében. Az eseményeket, fejlődést ebben a blogban osztom meg.

Utolsó kommentek

Túl vagyok rajta. Fehér színű 3M Clarity vagy mi a neve. :D

Meg kaptam harapásemelőt ami nélkül elviselhető lenne. Ezt a harapás emelőt az első metszőfogak mögé tette a doktornő, hogy a keresztharapásomat meg lehessen oldani szépen. Viszont beszélni nem tudok... Pösze vagyok. Nagyon kellemetlen így beszélni. Szóval én most úgy mondom, hogy omlósz!

Egyébként nem fáj és nem is fájt, viszont kényelmetlen ez a harapásemelő, ahogy már mondtam.

Hamarosan töltök majd fel képeket is.

Címkék: omlósz harapásemelő

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szabalyosfog.blog.hu/api/trackback/id/tr662050872

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása