Fogszabályozásom története

22 évesen arra az elhatározásra jutottam, hogy bevállalom a fogszabályzót a jövőbeli szép mosolyom érdekében. Az eseményeket, fejlődést ebben a blogban osztom meg.

Utolsó kommentek

Sokakban merül fel a kétely, hogy vajon a fogszabályzó ciki-e, vagy sem. Ilyenkor jön a közhely, hogy nem, legalább szépek lesznek a fogak tőle. Ám mi van akkor, ha a fogszabályzós fiatal (vagy felnőtt) párt szeretne magának?

Úgy gondolom, kevés olyan kivétel akad, aki nem válik gátlásosabbá, miután megkapta a fogszabályozó készüléket. Ilyenkor az ember még kevésbé mer mosolyogni, nevetni, mint amikor egyszerűen csak össze-vissza álltak a fogai. Nem elég, hogy a csúnya fogra rátették a fogszabályozó készüléket (mert bizony a kezdeti szakaszban nem olyan szép látvány, mint amikor a már rendbetett fogsoron van a fogszabályzó), de sok esetben még foghíjas is az ember, a fog húzásnak köszönhetően.

Valljuk be, ez nem a legszebb látvány. Nem nevethet az ember egy jót, sőt, nem is ehet akármit. Mert vagy belefájdul a foga, vagy pedig kajamaradék lesz a breketteken. És bizony a fogakról integető körömpörkölt az ciki...

Persze ezek a ciki dolgok elkerülhetők egy kis odafigyeléssel. Például legyen az embernél tisztító eszköz, ne egyen "veszélyes" ételt, pár hónapig nevessen szolídan. Azt hiszem, ha ezeket betartjuk, nem érhet komoly kellemetlenség.

Visszatérve a párkapcsolatokra: sokan azt mondják, alapvetően nem befolyásol senkit, hogy fogszabályzós-e az illető, vagy sem. Ám szerintem ez nem így van! Tegyük fel, hogy adott egy szabályosfogú fiú (vagy lány :) ), és van egy ellenkező nemű jelentkező, aki szeretne párkapcsolatot kialakítani velem, és fogszabályzója van. A szabályosfogú, még ha azt is mondja, hogy nem ciki a fogszabályzó, lehet, hogy csókolózni már nem igazán szeretne a fogszabályzós illetővel. Ilyenkor esélytelen a kapcsolat a két fél között.

És azt hiszem, joggal veszítheti el a fogszabályzós szereplő az önbizalmát a továbbiakra, nem beszélve arról, ha korábban sem volt magabiztos.

Ezzel a bejegyzéssel egy kis vitát szeretnék indítani, a véleményetekre lennék kíváncsi, hogy szerintetek ciki, vagy nem ciki a fogszabályzó, valamint a fogszabályzós ember? Vagy csak akkor érezzük cikinek, ha mi vagyunk a fogszbályzósok?

Szerinted ciki a fogszabályzó?

Címkék: ciki

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szabalyosfog.blog.hu/api/trackback/id/tr911865355

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lüke 2010.03.27. 08:47:40

attól függ hol.........Amerikában státusz szimbólum

yoritomo 2010.03.28. 10:01:02

Szia,

Új látogató jelentkezem rendszeres olvasásra:) 25 vagyok és lány, nekem 6 hónapja van damon foxim, már "csak" kb. az állkapocs finomabb beállításai vannak hátra. Nekem ez már a második fogszabim, az első (sima fém) 13 évesen került fel (igen, szülői nyomásra), több, mint 2 évig hordtam, majd a helyfenntartót is kb. 5 évig, de az ügyes doki nem figyelt a mozgolódó bölcsességfogakra, amik újra összekócolták a fogaimat (szerencsére nem volt vészes, de pont az egyes és kettes állt furán fent). Most damonom van, ráadásul egy hónapja már teljesen esztétikus fajta, ami még nincs itthon elterjedve, de nagyon szép:)
Ez a ciki-nemciki kérdés szerintem meg már annyira uncsi, ráadásul 22 évesen ez már nem kéne, h téma legyen nálad! Nyilván nem leányálom, sok macera van vele, de amikor már egy hónap (!!) után láttam, h milyen mértékben változik a fogsorom (és vele az egész kinézetem), akkor én vigyorogtam a legnagyobb teleszájjal a világba (fémel!!). Meg nehogy már azért járjak összeszorított szájjal, mert vagyok annyira igényes, h kezeltetem a problémát adó 'testrészt'?!? Nem egy (tőlem idősebb) ismerősöm az én foxim láttán gondolkodott el rajta, h ő is belevágjon (egy 30as kolléganőmnek nemsokára ragasztják)! Csókolózni pedig vígan lehet vele, sőt mást is... ;) kipróbáltam:D

Fog Szabi · http://szabalyosfog.blog.hu 2010.03.29. 21:29:28

Üdvözöllek az olvasók között, kommentelj sokat! :)

Őőő lehet rosszul jött le. Számomra nem ciki a fogszabályzó, csak tartok tőle, hogy egy párkapcsolat kialakításában gátolhat.

Mindenesetre, köszi az infót a csókolózásról, meg a másról is ;)
süti beállítások módosítása